Tydelige tekster løser problemer og skaber trafik
Indhold. Tekster. Content. Storytelling. Kernefortælling. Du har brug for det hele. Og du har brug for hjælp til at få det gjort. Ellers bliver du glemt og gemt. Book et møde med OLESEN IDE&TXT og hør hvor nemt og smertefrit, det kan gøres.
Få hjælp til at beskrive dine produkter og ydelser, så de bliver revet ned af hylderne og flået ud af din butik og/eller dit varelager af tilfredse kunder. Gode tekster og indhold handler om at vække følelser, skabe behov, løse problemer og tale i øjenhøjde til dine modtagere. Derfor skal du være tydelig – både online og offline – og gøre det indlysende og nemt for dine kunder at forstå, hvorfor de skal vælge dig frem for dine konkurrenter.
”Jan er så god til at få alle – kunder og samarbejdspartnere – med ind i den kreative urskov. Her finder vi skøre, sjove ideer, tager de bedste i rygsækken og så guider Jan alle trygt ud til vejen igen, så vi finder hjem – når målet – og så er han også god til at holde aftaler og ikke mindst aftalte budgetter. Jan er krøllet, tosset og kreativ, når det skal være sjovt – og dygtig, flittig og ansvarlig når det bliver alvor. Bum!
Per Tiedemann, Tiedemann Grafisk
Se også blogindlægget:
Vælg ord og begreber, der betyder noget for din målgruppe. Skriv så de forstår med både hjerne, mave og hjerte – og så de kan se fordele og udbytte ved at handle med dig. Hjælp dem til at forstå, hvad du vil med dine henvendelser. Lad dine ord sætte handlinger i gang. Tag fx telefonen og ring til mig lige nu på 2323 4078.
Sådan får du englene til at synge
For mange ord holder handling på afstand. Derfor skal dit indhold virke her og nu. Ingen har tid til sludder og vrøvl. Heller ikke dig. Men du læser alligevel videre. For du bliver lokket af indholdet. Som kun har et eneste formål; nemlig at tilbyde dig et kritisk blik på din kommunikation og dine budskaber.
Følg bloggen og bliv klogere på stærk kommunikation.
Eller du kan følge den og blive stærkere på klog kommunikation.
Langtidsholdbare ideer
Brug stærke tekster og gennemtænkte ideer, når du vil skabe interesse omkring de produkter og ydelser, din virksomhed tilbyder.
En god ide er en holdbar ide med base i det problem, den skal løse. Kom helt tæt på dine mål. Benyt discipliner og adfærd som analyse, research, strategi, målgruppe, stil, tendenser m.m., så du tydeligt og effektivt formidler den vigtige og rigtige historie om din virksomheds produkter og ydelser.
Vær præcis og tydelig
Kreative tekster og ideer kan være sjove, seriøse, provokerende, intelligente, overraskende og meget mere. Og de kan, hvis man er heldig, erobre en ledig plads i modtagernes bevidsthed. Men hvem tør – i et overkommunikeret marked, satse sin virksomheds succes på noget så skrøbeligt som held? Få hjælp til at udvikle strategisk kommunikation som matcher din virksomheds kernefortælling og vær sikker på et effektivt udbytte af din investering.
STORYTALK
Book tid til en gang STORYTALK og find ud af, hvor og hvordan du kan fortælle alle de gode historier, du går og gemmer på. STORYTALK er en workshop på ca. 3 timer, hvor jeg spørger og du/I snakker. På baggrund af dette sender jeg en debrief af vores snak, som senere kan blive til reelt indhold fx virksomhedens kernefortælling. Book tid til STORYTALK på 2323 4078 eller send en mail her.
Gå ikke i panik. Gå i døgnkiosken.