Hvis du påstår, at du leverer kvalitet, skal du også levere kvalitet. Gør du det modsatte, får du stryg. Og stryg er netop hvad jeg giver en konkurrent i dette indlæg, som ikke er for sarte sjæle, men til gengæld tilegnet dem, som har mod nok til at blive rykket væk fra deres faste overbevisninger. Og se det er jo et løfte der nødvendigvis må undersøges nærmere. Så hvad venter du på? Se at få det læst.
Et lille indlæg på LinkedIn hvor budskabet var, at jeg søgte et nyt og anderledes netværk fik en absolut overvældende modtagelse. Derfor er dette blogindlæg et slags svar på samt en indbydelse til et uforpligtende møde (hvor jeg dog hader begrebet uforpligtende). hvor alle interesserede kan dukke op og give deres besyv (så havnede vi pludselig midt i 50'erne) med. Velkommen. læs og bliv vis. Mvh Jan
Tænk hvis du med noget så bagudstræbende som begreberne kæft, trit og retning kunne booste din virksomheds kommunikation? Måske er de, altså begreberne, slet ikke så ubrugelige, som vi går og tror - i hvert fald ikke, hvis man lige kigger dem en ekstra gang efter i sømmene og funder ud af, hvad de også kan betyde. Nysgerrig, så klik og læs her ...
Dine tekster - som jo er en vigtig del af dit indhold og content, virker langt stærkere på din målgruppe, hvis du fanger det problem, de er kommet for at få en løsning på. Derfor skal du skrue ned for tung fakta og i stedet skrue helt vildt meget op for den gode fortælling - den fortælling, som rammer blidt i hjertet, giver stærke billeder og lyst til at agere.
Dine budskaber skal virke her og nu. Ingen har tid til sludder og vrøvl. Heller ikke dig. Men du læser alligevel videre. For du bliver lokket af indholdet. Du er blevet nysgerrig, fordi du vil gerne vide mere om, hvordan god og tydelig kommunikation kan skabe mere succes i din virksomhed. Og det er slet ikke så svært – du skal bare fange din modtager fra begyndelsen af med en direkte og tydelig tekst.
Hvor ville meget være lettere, hvis vi skrev til hinanden, som vi taler til hinanden. Altså lige ud af posen, landevejen eller hvor, vi nu vil hen med det, vi fortæller.
En helt almindelig strøgforretning kan blive et brand, der er kendt for nogle helt unikke værdier. Det gælder alle typer af virksomheder, enkeltpersoner og grupper. Det handler blot om at definere hvem man er og hvad man vil.
Det er så nemt at forsvinde i sit marked, for der er så meget, der er ens. Derfor er det er vigtigt at skille sig ud, være anderledes, skabe en positiv forskel.
At være kendt for noget kræver målrettet indsats i al kommunikation, ellers bliver du og din virksomhed opfattet som utydelig og i værste fald slet ikke set. Læs her og få gode inputs til, hvorfor du skal skabe tydelighed i dine budskaber, og oplev hvor meget nemmere det bliver at kommunikere med din omverden.
Du søger en god grafiker. På LinkedIn. Det har nogen liket. Så nu kan jeg se det i mit nyhedsfeed. Så meget kan jeg forstå. At du søger en god grafiker. Og nu er det ude i det åbne, nu er det offentligt og på de sociale medier. Jeg forstår altså, at du søger – for jeg forstår godt, hvad det at søge betyder. Så langt – så godt.