God reklame er reklame der virker
En helt almindelig strøgforretning kan blive et brand, der er kendt for nogle helt unikke værdier. Det handler blot om at definere hvem man er og hvad man vil.
Jan Olesen om Kommunikation, Positionering, Tekster & Tydelighed
Hvis målet er at få alle til at forstå ens budskab, skal man råbe meget højt. Det er dyrt og ender ofte med, at man slet ikke får nogen i tale.
oktober 21, 2016
Hold hvad du lover, når du skriver tekster.
Hvis du påstår, at du leverer kvalitet, skal du også levere kvalitet. Gør du det modsatte, får du stryg. Og stryg er netop hvad jeg giver en konkurrent i dette indlæg, som ikke er for sarte sjæle, men til gengæld tilegnet dem, som har mod nok til at blive rykket væk fra deres faste overbevisninger. Og se det er jo et løfte der nødvendigvis må undersøges nærmere. Så hvad venter du på? Se at få det læst.
Jeg trænger sådan til at blive udfordret i/af et nyt netværk
Et lille indlæg på LinkedIn hvor budskabet var, at jeg søgte et nyt og anderledes netværk fik en absolut overvældende modtagelse. Derfor er dette blogindlæg et slags svar på samt en indbydelse til et uforpligtende møde (hvor jeg dog hader begrebet uforpligtende). hvor alle interesserede kan dukke op og give deres besyv (så havnede vi pludselig midt i 50'erne) med. Velkommen. læs og bliv vis. Mvh Jan
Kæft, trit og retning skader ikke din kommunikation
Tænk hvis du med noget så bagudstræbende som begreberne kæft, trit og retning kunne booste din virksomheds kommunikation? Måske er de, altså begreberne, slet ikke så ubrugelige, som vi går og tror - i hvert fald ikke, hvis man lige kigger dem en ekstra gang efter i sømmene og funder ud af, hvad de også kan betyde. Nysgerrig, så klik og læs her ...
Lav bedre indhold og kommuniker stærkere til dine målgrupper
Dine tekster - som jo er en vigtig del af dit indhold og content, virker langt stærkere på din målgruppe, hvis du fanger det problem, de er kommet for at få en løsning på. Derfor skal du skrue ned for tung fakta og i stedet skrue helt vildt meget op for den gode fortælling - den fortælling, som rammer blidt i hjertet, giver stærke billeder og lyst til at agere.
Tænk engang. En tekstforfatter med forstand på forretningsudvikling.