Tænk hvis du med noget så bagudstræbende som begreberne kæft, trit og retning kunne booste din virksomheds kommunikation? Måske er de, altså begreberne, slet ikke så ubrugelige, som vi går og tror - i hvert fald ikke, hvis man lige kigger dem en ekstra gang efter i sømmene og funder ud af, hvad de også kan betyde. Nysgerrig, så klik og læs her ...
Dine budskaber skal virke her og nu. Ingen har tid til sludder og vrøvl. Heller ikke dig. Men du læser alligevel videre. For du bliver lokket af indholdet. Du er blevet nysgerrig, fordi du vil gerne vide mere om, hvordan god og tydelig kommunikation kan skabe mere succes i din virksomhed. Og det er slet ikke så svært – du skal bare fange din modtager fra begyndelsen af med en direkte og tydelig tekst.
En helt almindelig strøgforretning kan blive et brand, der er kendt for nogle helt unikke værdier. Det gælder alle typer af virksomheder, enkeltpersoner og grupper. Det handler blot om at definere hvem man er og hvad man vil.
Det er så nemt at forsvinde i sit marked, for der er så meget, der er ens. Derfor er det er vigtigt at skille sig ud, være anderledes, skabe en positiv forskel.
At være kendt for noget kræver målrettet indsats i al kommunikation, ellers bliver du og din virksomhed opfattet som utydelig og i værste fald slet ikke set. Læs her og få gode inputs til, hvorfor du skal skabe tydelighed i dine budskaber, og oplev hvor meget nemmere det bliver at kommunikere med din omverden.
Du søger en god grafiker. På LinkedIn. Det har nogen liket. Så nu kan jeg se det i mit nyhedsfeed. Så meget kan jeg forstå. At du søger en god grafiker. Og nu er det ude i det åbne, nu er det offentligt og på de sociale medier. Jeg forstår altså, at du søger – for jeg forstår godt, hvad det at søge betyder. Så langt – så godt.